Pages

Thursday, September 1, 2011

Det känns konstigt

Det känns så väldigt konstigt att begravningen är imorgon. Det är overkligt på något sätt, fast att man vet att det är på riktigt. Det känns lite obehagligt att inte heller veta hur man kommer att känna efteråt. Kommer man att känna att man har fått ett avslut, att man har fått säga adjö en sista gång, eller kommer man bara att känna allt det där onda när hjärtat bara går sönder.  Jag vet inte, det enda jag vet just nu är att det känns inte verkligt, jag kan fortfarande inte förstå att vi är här.






3 comments:

Trillingnöten said...

Begravningar är fruktansvärda...jag går alltid in med tanken att jag inte kommer att gråta eller nåt. Jag har haft flera veckor att sörja. Sen sitter man där och gråter så att hjärtat går sönder...Jag hoppas att allt går bra och att det är en riktigt fin begravning! Hylla livet som personen levde och de vackra minnen som blev efterlämnade i det tomrum döden skapade...

Helena Argirakis-Valencia said...

Vet inte riktigt vems begravning vi partar om har... Maste ha missat det helt. Har aldrig i mitt liv varit pa en begravning och hoppas att det tar ett bra tag innan jag maste uppleva en... I vilket fall...

Massa Kramar

Petchie75 said...

Tänker på dig och My, och Mys familj idag. Jag hoppas att det blir en fin begravning och att det känns "bra" efteråt - naturligtvis får man fortsätta att sörja hur länge det behövs!!.
Stor kram