Pages

Thursday, September 8, 2011

Bad boys bad boys......

Sambon och jag har helt olika smak när det gäller tv program, visserligen älskar vi båda 2 1/2 men, family guy och simpsons men utöver det så är det inte mycket. Det är ganska mysigt dock för dom tre programmen sänds varje dag vid samma tid, och då sitter vi alltid och tittar tillsammans, supermysigt. Men annars så har jag ju mina  udda shower......och när bad boys bad boys,whatcha gonna do, whatcha gonna do when they come for you (cops) börjar spela sjunger jag med och gnuggar händerna i förtjusing medans sambon suckar högljutt och plockar fram en bok eller nåt! Haha!

3 comments:

Madeleine said...

vi gillar family guy och 2 1/2 men också :) Good fun!!

Trillingnöten said...

Hahahahaha...jag är också så där galet förtjust i Cops...vet inte ens varför, men jag gillart!

my said...

haha, jag förstår stackars richan. Cops är ju rent skräp!!

Men du är bäst ändå! kramis