Pages

Wednesday, January 5, 2011

Ps. Lite julbilder!

Här kommer lite julbilder förresten! :)















Jag blev poppis hos ungarna, och pojkarna satt som klistrade vid mig hela kvällen. Jag ska försöka förklara, bebisen är lillasyster Maja naturligtvis, och pojkarna är min pappas sambos brors sambos barn från ett tidigare äktenskap.....hängde ni med?! I vilket fall som helst så tyckte dom att jag var väldigt spännande och gjorde allt för att imponera på mig! När vi tittade på tv, så var där en scen med ett par unga damer i tv rutan, min pappa skojade med pojkarna och sa "titta vackra flickor" och då vände sig den äldste till mig och viskade "inte lika vackra som du"......oh herregud dom är ju bara för underbara!Man skulle kunna krama ihjäl dom!

Tjingeling!

Tjingeling!

1 comments:

Trillingnöten said...

Hahaha! Den killen har ju potential! Vilken framtida flörtare.