Pages

Sunday, January 30, 2011

Dop

Igår var det dop för mitt lilla gudbarn och hans syster! Det hela var väldigt trevligt och det var så mysigt att få gosa och snusa med dom små liven, som för övrigt har växt jättemycket sen sist!

N var så snäll i kyrkan och låg och pratade lite, sen somnade han och sussade en stund och sen låg han och tittade på allt som fanns i kyrkan!

Efter kyrkan åkte vi till en annan lokal där vi bjöds på potatissallad, rostbiff och skinka (för köttätarna) sallad, bullar och drycker av olika slag. Till efterrätt hade U bakat en fantastisk tårta som var väldigt god, jag fick med mig en stor bit hem! :)

Jag har tyvärr inga bilder från kyrkan just nu, dom finns på U's kamera, men här är lite bilder från "efterfesten"!

Mitt gudbarn!





Systern


Tårtan


Stolt moder och moster


Tjingeling

6 comments:

my said...

Wow vilken tårta! Hadde den stolta modern bakat den själv?! Coolt!

Och vvilken fin gudmor du är hörru. :) Värsta fina.

Skype i kväll/eftermiddag?
puss

anna of sweden said...

Vilket fint litet gudbarn du har!

Hälsar Anna i Philadelphia

Trillingnöten said...

De är jättefina! Och tårtan också! Den såg mumsig ut.

Stef said...

My: Tackar tackar! :) Jag kände mig väldigt kyrklig och fin!

Anna: Tack! Roligt att du kikade in här!

Trillingnöten: Den var jättegod, åt lite igår av biten jag fick med mig hem! :)

Ulli said...

Du är så fin lilla gudmor :) <3

♥ Pernill@ said...

Urtjusig tårta den såg verkligen GO ut..
Vilka små godingar...
Liite sugen blir man...