Pages

Sunday, January 16, 2011

Beachvolley på en Söndag

Ni läste rätt mina vänner! Idag var jag och spelade beachvolleyboll med ett par kompisar....inomhus! Vi var åtta stycken som kastade oss hejvilt i sanden och fäktade med armarna! Haha vi var nog en syn för gudarna med himmel vad roligt vi hade!!! Två timmar senare var vi alla helsvettiga, täckta med sand, flåsiga och totalt utpumpade! Jag har lite av ett love-hate förhållande med sand, det är mysigt och roligt att slänga sig i.....men man har fanimej sand överallt! Och inte är det så roligt när man får det i munnen,det gäller att stänga munnen om man planerar ett svanhopp med huvudet före ner i sanden!
Jag har rätt så ont i hela kroppen, men det var det värt, kommer definitivt att göra om det!

När jag kom hem satte jag mig och gick igenom informationen för den nya kursen som börjar imorgon, jag fick nästan en hjärnblödning när jag såg schemat och allt det andra. Huga det här blir inte nådigt! Jag har fortfarande inte lyckats lista ut hur dom har tänkt att vissa saker ska gå ihop men jag antar att jag får svar på det imorgon! Det är rätt så rörigt för man har hur många olika scheman som helst, och när man blandar flera olika praktikplatser med en massa teori så blir det lätt lite rörigt och förvirrande. Men som sagt, imorgon är det introduktion och då lär jag få klarhet i det hela hoppas jag!

Tjingeling!

2 comments:

Trillingnöten said...

Bra jobbat med beachvolly inför sommaren nu! Du tar tag i det där. Du ska inte tro det blir sommar, förrän nån sätter fart liksom!
Jag tycker helle rinte om början på nya kurser. Alltid förvirrande till tusen. Hoppas frågetecknen rätar ut sig!

Josefine said...

Lycka till med uträtandet av frågetecknen!