Pages

Wednesday, January 5, 2011

En bra dag!

Igår var en bra dag! :)

Vi hade vår muntliga presentation i skolan, och det gick jättebra! Våra klasskamrater tyckte mycket om vår presentation och vi lyckades locka fram många skratt!

Innan jag åkte till Tjeckien så framkallade jag bilder som skulle ges bort i julklapp, och glömde mitt minneskort i maskinen på Expert. Men iallafall, jag stack dit igår och minsann och da, dom hade tagit vara på mitt minneskort och jag fick tillbaka det! :) Så glad jag blev! Sen var jag inne på banken och där var ingen kö....wohhooo! :)

Hem och gosa lite med katten, sen åkte jag med J och G till Ica Maxi och handlade! :) Köpte skoputs till mina blåa stövlar, kaffe, sköljmedel, vindruvor, veggie grejs, kattmynta droppar och shampo och balsam.....för alla som undrade haha!

Kattmynta dropparna uppskattades av tullemannen! Jag droppade några droppar på hans klösbräda och en av hans leksaker.......ojojoj vad han höll på! Sniffade och klöste och kelade och hade sig! Dom säger att det ska vara bra när man försöker träna katten, om man droppar lite då och då på klösbrädan så vill han kanske klösa där mer, och slutar intressera sig så mycket för tapeten! :) Vet inte om det kommer att funka men det är värt ett försök!

Sen blev jag bjuden på mumsig middag hemma hos J och G, crepes fyllda med svampstuvning! Jättegott! Men eftersom jag små äter hela tiden orkade jag bara äta en...så dom retade mig lite! ;)

Pratade med älsklingen på skype! :) Alltid lika roligt, speciellt nu när han bor med sina två polare! Dom tre grabbarna är inte riktigt kloka! Det blir liksom skype sessioner med alla tre haha, men det gör inget, dom är så härliga!

Just nu är jag mitt i tvätt-tiden, äggen kokar på spisen och jag avnjuter en kopp kaffe. Snart blir det äggamacka och mer tvätt!

0 comments: