Pages

Saturday, February 19, 2011

Härlig Lördag!

Idag blev jag väckt 05.30 av R! Han kom hem från jobbet då och tyckte det var en passande tid att skypa lite. Det gör inte så mycket, jag har inget emot att gå upp tidigt. Så jag steg upp vid sju tiden och drack lite kaffe och tittade på Kate plus 8. Måste säga att Kate har skaffat sig en skitsnygg frisyr, hittar tyvärr ingen bild på den just nu. Men snygg är den iallafall. Jag tänkte klippa mig efter bröllopet så då blir det nog något som liknar hennes! :)
Solen skiner och jag har även varit nere på stan och handlat mjölk och kattmat! Passade på att väga Lucas imorse när han var på humör, han väger nu hisnande 7,4 kilo! Tjockekatten!

Idag ska det även tvättas och pluggas, och sen får vi se vad som händer!

Hoppas ni har en trevlig lördag allihopa! :)

2 comments:

Pernilla said...

28 ;-)
Har du sett mina nya små godingar ??
Tänte bara göra dig lite småsjuksådär...
Ha en riktigt bra helg.
Kram

Trillingnöten said...

Vilket härligt uppvaknande! Då kan ju resten av dagen bara bli bra :)