Pages

Wednesday, February 16, 2011

Ajajaj

Imorse var jag på min vårdcentral och lämnade lite blod. Och fy hundans vad det gjorde ont. Det brukar inte göra ont, men hon rotade runt lite med nålen för att få blod, och det svider faktiskt fortfarande i armen :(

Men blodsockret låg bra och hb värdet likaså! :) Wunderschöööön!

På vårdcentralen sprang jag även på min klasskompis som gör sin praktik där nu, det var jätteroligt! Jag hade glömt att hon skulle vara där så, det blev en trevlig överraskning. Nu när vi är ute på praktik så träffar man ju inte sina klasskompisar så mycket, bara dom som går samma block som du själv, så det är alltid kul att stöta på dem! :) Jag sa att hon fick sticka mig om hon ville men hon avböjde och sa att hon stuckit hela morgonen men hon ville inte sticka på mig, hon skulle bli för nervös. Det kan man ju förstå, jag vet inte om jag hade velat sticka min klasskompis heller.

Idag så ska jag även hem till lägenheten och hämta lite grejer, sen ska jag ringa skatteverket och så ska jag fixa lite med vårt grupparbete.

Tjingeling allihopa!

1 comments:

Lia said...

japp där ser man, inte ens de som är vana gör alltid det bra för patienten. Härligt ändå att proverna var bra! Skönt också med lite ledig tid, deppa inte ihop helt nu Nancy, snart är det helg igen! Kramar