Pages

Sunday, February 13, 2011

34 dagar

Idag är det 34 dagar kvar tills älsklingen kommer hit! Tiden går fort, den bara rusar iväg känns det som, och det är ju bra. Jag började den officiella nedräkningen på 75 minns jag, och 34 är mycket mindre än 75! Nästa fredag är vi nere på 29, då kommer det verkligen att börja kännas, jag ska bli sambo!

Har skypat lite med bästisen idag, saknar henne galet mycket! Det ska bli så himla roligt i April när vi ses igen och jag får se hennes nya lilla hem! :) Och vilken tillställning också, vi ska gifta bort henne! ;)

För övrigt är det underbart väder ute, men jag sitter inne, tänkte försöka ta tag i böckerna en stund och få något vettigt gjort! :) Imorgon är det ny vecka och då kör vi igen! Jag avslutade en del utav tre i fredags med ett reflektionsseminarium i skolan, så nu är jag klar med barn och ungdomars hälsa delen. Imorgon börjar vi på en ny del, nämligen hälsopedagogik. Denna delen sträcker sig två veckor framöver med grupparbete, redovisningar och examinationer. Det är bara att köra på, det är ganska bra att det är uppdelat såhär, då kan man ta två veckor i taget, och bara beta av. Det är alltid lika skönt när man kan lägga en del bakom sig, känna att man kommit ett steg närmre, och att man åstadkommit något. Man ser alltid en glimt av slutet i korta perioder och det motiverar en att köra på, så därför gillar jag det!

Jaja detta inlägget var mest strunt men jag kände för att skriva något!

Tjingeling!

5 comments:

Trillingnöten said...

Seriöst!! 34 dagar är ju ingenting...lite mer än en månad...och i slutet på nästa vecka är det MINDRE än en månad :) Yay!
Och superul med bröllop! :) Kommer att bli jättefint!

Anonymous said...

Hej. Vad kul att du hittade till min blogg :)
Det är en djungel därute..
Såg att du har bloggat bra mycket länge än moi. Jag var väldigt sen med att skaffa blogg, men jag tycker det är jättekul och har fått många nya vänner som är/har varit i samma sits.
Vart i USA har du bott och planerar ni att flytta tillbaka när du är klar med dina studier?
Trevlig söndag.

Camilla said...

Nu du börjar det ju närma sig ordentligt. Och med tanke på att du har fullt upp med dina studier så lär tiden gå i ett rasande tempo.

Kram

my said...

Hihi, "gifta bort mig"... :P låter roligt det. LÄÄÄNGTAR tills du kommer hit, ska bli så himlans kul. Saknar dig också kollosalt mycket.

Hoppas du får en toppen alla hjärtans dag och att richan ringer och gosar på skypen med dig lite.
Massor med kramar till dig, världens bästaste syster yster

puss

Lia said...

Fantastiskt så fort det har gått ändå! Snart kommer han =). Jag får också tvinga dig att ta massor med bilder från MYs hem och bröllop, är ju så nyfiken på allt där =)
Massor med kramar Stef, snart är det vår och kärlek i luften. Nästa år kan ni fira alla hjärtans med buller och brak!