Pages

Saturday, February 12, 2011

Här ska sys!

Idag är det Lördag, det är en väldigt härlig dag om man är ledig som jag! :) Egentligen hade det kanske inte varit så dumt med lite jobbtimmar i dessa tider men nu ska vi inte stressa över det! :)

Idag ska jag sy vidare på en liten present till någon i min familj! :) Det är så avkopplande att sy när man har tid och det ändå är kallt ute. Man kanske ger sig på en promenix senare idag, men bara kanske.

Jag har även beställt älsklingens födelsedagspresent, men jag kan inte skriva vad det är här för den filuren kikar här ibland och fastän han inte kan flytande svenska så kan han vissa ord, och google translate finns ju att tillgå....och då hade han kommit på vad det är, och det vill vi ju inte! :)

Jag var så trött igår så jag sov 1 1/2 timme mitt på dagen när jag kom hem från skolan, sen gick jag och la mig innan skavlan var slut ens, och sov som en stock hela natten. Så idag vaknade jag tjugo i åtta, härligt! :) Nu sitter jag här med en kopp kaffe och snart är jag redo att köra igång dagen!

Härlig helg till er allihopa!

1 comments:

Trillingnöten said...

Men syr du också? Fantastiskt! Du är verkligen duktig. Sy är typ nåtjag gör högst en gång om året och då är det nåt enkelt som en gardinlängd. Jag önskar att jag hade talang och tid för att sy kläder till exempel. Vad kul det skulle vara!!