Pages

Tuesday, August 18, 2009

Malmöfestivalen

var en enda stor besvikelse! Urusel i år! Jag blev väldigt besviken och undrar vad katten dom har tänkt när dom ändrade om hela skiten!?! Nej nej det var inte alls vad det varit, mycket mycket synd.
Haha hittade dock en tröja till älsklingen där det står "Importerad skåning". Var bara tvungen att köpa den!

Idag var jag på posten och skickade födelsedags paket till mamma och pappa eftersom dom fyller år med fyra dagars mellanrum, väldigt praktiskt! Sen var jag i affären och införskaffade pennor och suddisar inför skolstarten! Det ska bli så skönt att komma igång, jag ser fram emot det! :)

Lucas mår inte så bra för tillfället, han har kräkts två dagar i rad nu, jag tror det kan bero på att jag har provat en annan sorts mat, så idag gick vi tillbaka till den gamla maten igen så får vi se vad som händer! Ringde Agria idag också och försäkrade det lilla livet. Så han kan gå till veterinären ifall något skulle vara fel!

Alles for now!

2 comments:

The Hanssons said...

jamen....ska vi få presenter...aweeeee.

Monika said...

Klokt gjort att försäkra Lucas. Har katter förresten kalens som hundarna??
Alltså, när jag tecknar en nyförsäkring på hundarna så har man 20 dagars kalens. Så här gäller det att vara snabb. Våra hundar försäkrar vi i samma ögonblick vi skrev på köpevtalet. Ha en underbar dag
Kram kram