Pages

Monday, January 16, 2012

Sista terminen!

Idag hade vi introduktion till vår allra sista termin på utbildningen! Oj oj oj säger jag bara! Det kommer att bli intensivt! Men väldigt roligt! Imorgon börjar jag min praktik, åtta veckor på endokrin! Det ska bli jättespännande!

För övrigt känner jag mig taggad inför terminen och ser det som min största utmaning hittills utbildningsmässigt, men det är väl så det ska vara!

Tjoho!

För övrigt så har jag krossats under grupptryck och nu börjat twittra, och jag är helt värdelös på det, vad är en hashtag och vad ska det vara bra för??????

Tjingeling!

1 comments:

Petchie75 said...

Lycka till! Det påminner mig om att jag måste komma ihåg att bekräfta min tid hos endokrinologen i februari, glömt att göra det sedan september (fick kallelsen typ när V föddes så hade annat att tänka på) så frågan är om jag har kvar tiden? Fick ju graviditetsdiabetes och ska nu på återbesök...
Twitter har jag inte förstått mig på, har inte försökt ens.