Pages

Thursday, January 19, 2012

Lite av varje

Det är full rulle här, praktik på dagarna och plugg på kvällarna. Har hunnit med en runda på stan med bästisen för jag behövde köpa skor till jobb. man har blivit en sån där "vårdtoffel-människa" haha! Men dom är sjukt sköna. Sen....sen finns inte mer tid, skolan tar 100 procent och lite till, resten går till att gosa med gudson och ta hand om katter och hem! Bloggen blir lätt tråkig då men ja, så är det för tillfället. Igår var jag på väg att slänga ut datorn från balkongen, anledning, jag försökte justera sidnummer i ett Word dokument....gick inte, helt plötsligt hade alla sidor i uppsat sen nummer 28 . Eller så gick dom från ett till sju för att sen börja om på ett igen. Efter tre timmar så var jag redo att explodera, då tog fästmannen över och fixade det genom att klistra in en sida i taget i ett nytt dokument. Och det gjorde han med hela uppsatsen! Han visste väl att jag var på kanten till psykbryt!

Men det ordnade sig! Som tur var!

Tjingeling!

4 comments:

Madeleine said...

Känner så väl igen det!

Gabriella said...

Vad skriver du uppsats om ?

The Hanssons said...

He is a keeper

Gabriella said...

Angående uppsatsen ;) Spännande! Vilka åtgärder skriver ni om ? :) dvs vilka komplementärmedicinska åtgörder används?

Jag skrev om hur man kan använda hypnos inom den somatiska sjukvården, der var faktsikt väldigt kul och intressant!