Pages

Monday, January 9, 2012
Efter att ha spenderat två veckor i ett soligt och vindstilla Ohio så kändes det inte precis skönt att komma hem till ett blåsigt, kallt och regnigt Skåne. Iskallt duggregn och vind gör vardagen så grå! :(

När vi skulle åka hade vi ett par saker på vår lista att hinna med när vi var där, bland annat:
Starbucks
Subway
Jungle Jims
Olive garden
Pf Changs
Target
Bed bath and beyond
Etc etc......

Vi hann med alla plus några till förutom pf. Changs och det var en himla osis, men vi får spara presentkortet till nästa gång!

Nu har jag kastats in i skolans kalla verklighet och det är bara att ösa på! Nästa vecka börjar praktiken och jag börjar med en 8 veckors placering på avdelning 11, diabetes och endokrin, men även lite infektion och post-ortopedisk vård.

Wish me luck!

3 comments:

Madeleine said...

Samma för mig, men min sista termin verkar ganska lugn dock mer praktik och examens arbete som jag bävar inför. Lycka till imorgon.

Josefine said...

Äsch... gnällspik! Tänk så mysigt att få krypa ihop i soffan eller sängen och tända massa ljus och mysa. Allt medan regnet smattrar på rutorna och vinden viner. Härligt! Fast, lite snöig vinter hade inte suttit fel!

Vilka söta och rara små katter du har förresten. Lucas var förstås lite skygg (inte så konstigt med Gibson i huset), men Ziggy gillade till och med Gibson och hans vilda uppförande, så han får toppbetyg! =)

Swedish Army Wife said...

Lycka till med pluggandet! Fina bilder du tagit under julen, ni ser ut att ha haft det underbart.