Pages

Wednesday, January 18, 2012

Fjärkkan är tillbaka!

Fjärrkontrollen har återfunnits, Ziggy hade lagt den i sin gömma tillsammans med tre leksaksmöss och en knapp.

På Måndag är det förresten tid för Ziggy att kastreras, vet inte om jag är så förtjust i det. Har inget emot själva kastreringen, det är bara för det bästa, men jag är lite orolig att han ska förändras, i personligheten. Är det någon som har upplevt detta någon gång?

Nej nu måste jag göra mig iordning inför praktiken! Tjingeling!

1 comments:

The Hanssons said...

Ja...har man ingen stef som gömmer saker så har man en ziggy. Du brukade alltid gömma saker när du var liten..min mascara kunde med fördel hittas i barbi dockhuset och farmors prydnadstvålar i din klänningsficka.....familjens pass i din lilla röda jordgubbshandväska......alla tandborstar tillsammans med hunkoppel och ett batteri i gosedjurslådan...I can go on and on and on...lol