Pages

Sunday, March 13, 2011

Godnatt!

Har spenderat hela dagen med att sortera och slänga en massa skräp och grejs. Har rensat ut i skafferiet och kylen, och lite grann i garderoberna. Passade även på att släpa alla glasflaskor och burkar till återvinningsstationen och skura den nya byrån. Jag har varit så duktig.

Kvällen har spenderats med sällskap av böckerna, vi har fördjupningsveckan nu i kvinnors reproduktiva hälsa och barn. Skola imorgon igen, ischlo! Dom ringde från jobb idag och undrade om jag kunde jobba imorgon, och det är inte lite retfullt att jag såklart inte kan just imorgon! Why god oh why?! Jag har varit ledig hela helgen, men nej...dom behöver någon på måndag.....mögel. Jaja så är livet antar jag!

Nu ska jag ta katten och krypa ner i snarkofagen! Imorgon börjar min sista vecka som "ensamboende" eller vad man ska kalla det, på lördag blir jag sambo och då är det slut på "alone time". Kanske ska passa på att njuta! Eller vad säger ni? :P

Godnatt på er!

1 comments:

Trillingnöten said...

Njut! En vecka kvar av frihet :p hahahah. Nej, då. Det är så mycket skönare att ha nån att krama om i soffan på kvällen :)