Pages

Thursday, March 12, 2009

Ett dansande symaskinsproffs

Jag syr som en galning för att bli färdig med mitt quilt projekt innan jag åker till usa. Det går skitbra och jag är snart klar.Den är skitfin och jag är sjukt stolt över mitt konstverk, haha. Line dance ikväll med bästisen, sitter just nu och försöker komma ihåg dansen vi lärde oss sist.

Annars har det inte hänt mycket, har tagit ett break från allt dom senaste dagarna, strosat runt i myskläder och varit allmänt anti. Är inne i en period där det känns som att hur mycket sömn jag än får så är jag konstant trött, riktigt trött. Orkar ingenting och minsta lilla jag ska göra än en sån ansträngning så jag vill sova resten av dagen sen. Det är tur att bästisen är hemma och drar ut mig ur huset även fast jag är på skithumör och inte alls rolig att umgås med. Jag tror det har lite att göra med att jag bara vill komma bort härifrån just nu, bort från skitvädret, skolan, jobbet....bara bort bort bort! Helst vill jag bara sova, gå i ide några månader och bara sova sova sova.

Men det vänder nog snart! Jag hoppas på vår och solsken så man slipper känna sig som en grottmänniska.

Nu ska denna grottmänniskan gå och lata sig lite till, måste ju spara krafter till ikväll.

Haj!

3 comments:

♥ Pernill@ said...

Ahhh vad skönt att bara få vara lite....
Pauser mår man verkligen bra av...

Monika said...

Jag är sååå nyfis på ditt progekt:)
Kramis

Lia said...

Hahaha, du är en gåta Stef! Linedance och symaskiner??? Hur blev det såhär egentligen??? =)
Jag känner också som du. Vill bara sova sova sova...så att man kan vakna och vara en bättre människa lagom till vårsol, uteserveringar och gott vin! Det måste vända snart, jag har väntat sedan i september!! Kram