Pages

Wednesday, February 18, 2009

Uniforms Policy och Korvstroganoff

Steg upp 04.30 imorse för att gå till jobbet, det var inte lätt hehe. Börjar samma tid imorgon bitti så det blir att gå och lägga sig tidigt. Dessutom så var det -10 grader imorse när jag gick till jobb!!!!

Eftersom jag missade scones-måndag på Bedans cafe så fick jag baka egna scones idag, jag var så jäkla sugen så det fanns bara inte. Dom blev jättebra, men lillasyster bakar helt klart dom bästa sconsen.

Det blir korvstroganoff till middag idag tänkte jag. Det är så jäkla gott och jag har inte haft det på läääänge nu!!! Jag ska göra massor mamma!!! Massor av korvstroganoff, synd att du inte är här, jag vet ju hur mycket du gillar det!

Fick idag ett utskick från jobb om den nya uniformspolicyn. Det ska man skriva på och skicka in. Jag har inga problem med policyn och uniformen, det som jag har problem med är att jag inte har fått någon uniform!!! Jag har beställt uniform två gånger, den första gången var snart ett år sedan, och inte har jag sett röken av en uniform än, då är det svårt att rätta sig efter policyn.

Nu ska jag laga mat!

Tjing!!!

3 comments:

Monika said...

Hej Stef, jag följer din blogg sådär i smyg, men jag tänkte att jag ska säga att den är bra, fast jag önskar att du skrev mera:))
Ha en bra dag.

Anonymous said...

Oooh! Uniform? SEXY! :P

The Hanssons said...

ja...du...sleva du i dig din stroganofff.......YAKKKKKK!!!!!