Pages

Monday, February 9, 2009

Idag har jag varit duktig...

Ja det har jag!!! Känner mig mycket bättre nu trots att den nya medicinen ger en fruktansvärt äcklig bismak i munnen. Fick ju vackert gå till akutmottagningen och sitta där i några timmar i Lördags. Fick iallafall ny medicin och betalade massor av kronor för att sitta i väntrum väldigt länge och sen prata med en läkare i sisådär 2 minuter.

Det blev en tripp till Ikea med storasyster och snäckan i Söndags, vi åt köttbullar och jag köpte ett nytt diskställ och en ram till min Wicked poster som jag fick av älsklingen i julklapp. Efter det åkte vi hem till lillasyster som hade bakat och blev bjudna på kaffe och muffins, mums!!!!

Idag var en bra dag!!! Jag steg upp imorse och pysslade lite här hemma. Sen bar det av till Lillasysters för frukost med damerna. Lillasyster hade bakat jättemumsiga scones och vi satt och hade allmänt trevligt. Efter det var jag tvungen att gå till skolan (tvi). Där skulle vi göra begreppskartor..... vi jobbade i grupper. Min grupp försvann efter ungefär 10 minuter. Dom kastade pappersbollar på varandra, gick på toa och dom måste ha haft magbesvär allihopa för dom var borta ett bra tag, och gjorde dom inte det så brottades dom, och satt och suckade över hur tråkigt det var och hur dom inte fattade nånting. Men dom behövde ju inte fatta för dom hade ju mig som satt kvar själv och pusslade och försökte få ihop fanskapet. Yay för grupparbete!!!!!
Men så fort jag kom ut därifrån blev det bra igen!!! Jag slog en signal till Grynet och vi pratade i flera timmar, tycker så mycket om dig mitt lilla hjärtegryn!! Skickar massor av kramar till dig gumman, det blir nog bra ska du se!!!

Sen plockade jag äntligen ner JULGRANEN!!! Hehe, det har bara inte blivit så, tills idag, då bannemig åkte den ner och julpyntet packades undan. Sen städade och städade jag och nu är här så fint så fint så! Har dessutom gjort chokladmousse som snart skall avnjutas.

Nu ska jag slå en pling till mamsen!

Tjing!

6 comments:

♥ Pernill@ said...

Psst du är utmanad....

Anonymous said...

Bojkotta väntrum!!!! :P

The Hanssons said...

aweee.....jag har inte varit hemma idag för jag har varit ute och sprungit med hundarna och sen på biblan och sen var det lunch med Brenda på Aplebees....burgare mums filibaba.
puss gumman

Lia said...

Men det var ju själva fan! VI var också på IKEA (Malmö) i söndags!! Hur liten är inte vår värld ändå?
Bra att du mår bättre, men fy fy fy säger jag för värdelösa grupparbeten!

Myra said...

Julgranen!! Satt den fortfarande ihop...? Hahaha. :P

Jules said...

Bättre sent än aldrig *ler* du hade kunnat ha den ett tag till - ty julen vara än till påska ;)

Vad du fikar. Jag vill också ha! Det kurrar farligt högt i min mage.

Kram