Pages

Friday, February 13, 2009

Fika Tajm!!!

För jag gör inget annat än fikar verkar det som!! Haha, när min kompis V var i stan så käkade vi middag, sen när vi ätit upp ringde vi kompisar för då skulle vi gå och fika!!!

Iaf. Igår var det fika med min vännina och hennes ursöta son, och även hennes mamma som jag har känt sen jag var liten. Vi hade en jättetrevlig fika och det lilla monstret är bara för käääär, blir man lite sugen själv månne??...Jooooo lite, men det är ju en fördel att bo tillsammas isf haha, gift kanske, min utbildning klar, ett hus....hehe....so I got a couple of years to go I think!

Men här är lite bilder från fikat!











Han fick fina presenter av mamma men kartongen dom låg i blev favoriten!..Naturligtvis!

Tjing

7 comments:

Myra said...

Är det något jag saknar från Sverige så är det detta med fika. De bubblans britterna har ju iiingen fikakultur över huvudtaget.
Jenny och jag har dock fikat varenda dag nu. :D

♥ Pernill@ said...

Ha !!
Tänk igen mer än en gång...
De ser kanske söta ut i kortare perioder men i verkligheten är de MONSTER tro mig jag vet *ler*

Lisa said...

Vilken sötnos! Smälter! Kram kram

Ullis said...

haha hör nu inte din morsa nervös med bebistankar haha ;p..

Jules said...

Så söt ♥ han är! Jag smälter.
Man kan aldrig fika för mycket. Fika är bra för hälsan. Jupp!
Ha en jättefin alla ♥ dag. Kramas

The Hanssons said...

JA...JUST DET...PÅ SVGATAN KÄNNER MIG. JAG BLEV ALLT LITE NERVÖS...HEHE. NEJ BARA SKOJAR. ALL KOMMER NÄR DET SKA MEN EN FÖRDEL ÄR JU ATT BO PÅ SAMMA KONTINENT SOM SIN PARTNER OM MAN SKA HA BARN.
WHY AM I USING CAPITALS?
...VÄNTA...
sådär ja man får hålla koll på knapparna

pussis
mammis

The Hanssons said...

Sveagatan heter gatan och inget annat