Pages

Saturday, February 7, 2009

And it just goes on and on....

Ja, verkar som att det inte ska ta slut haha. Fick ju till slut mitt penicillin...tog det i nästan en dag och vad hände sen....jo..allergisk reaktion!!! Haha...inga svullnader som tur var men utslag på hela kroppen som kliade som bara attans!!!!....det är väl skratt retande??!!!...Så in på akutmottagningen, satt där några timmar och sen ny meducin!!! Ahhhh måtte det inte vara mer nu!!!

Sitter i körkorts tankar..tror bestämt jag ska ta tag i det helvetet nu!!!

Till slut....



Och så tre saker jag gillar med mig själv.....

1. Mitt hår (får utstå diverse experiment och ibland bråkar vi men oftast blir det bra till slut)
2. Mina ögon (skiftar mellan grön och blågrå lite då och då verkar det som, men iaf)
3. Ja och min hjärna då (man ska vara glad man har något bakom pannbenet!!)

Skickar vidare detta till

Liselott, Alexandra och Rebecka

Tjolahopp!!

3 comments:

♥ Pernill@ said...

Ibland är det så man bara vill gråta...
Kom ihåg vad sorten heter bara så du kan säga det nästa gång du ska ha penicillin...

Stef said...

Pernill@: Ja det var Kåvepenin jag fick först.

Jules said...

Din stackare. Anade att kåvepenin var boven i dramat. Kom ihåg det resten av livet. Förstår inte varför de inte tar bort den. Många som är överkänsliga mot just kåvepenin.
Härliga svar på vad du gillar med dig själv.
Har du sett Sveriges värsta bilförare??? :D Sicka tokar! Jag tror du klarar av lappen galant.
Kram