Pages

Tuesday, May 3, 2011

Jag överlevde!

Jag överlevde min muntliga examination! Jag blev till och med godkänd! Dom lottade ut ämnen när vi kom dit och jag fick kost, helvete var det första jag tänkte haha. Hade hoppats på osteoporos eller sömn, två ämnen jag känner mig mycket starkare på. Men jag lyckades ändå gräva långt där inne och dra fram användbar kunskap.
Jag har nu en sanslös huvudvärk men det är säkert för att jag har spänt mig och varit nervös i tre dagar, och allt det släpper när man klarat av något.

Snart ska jag iväg och jobba, känner inte riktigt för det, helst skulle jag vilja vara hemma och mysa och fira med att äntligen kunna spela lite tv spel (nu när vi faktiskt har ett xbox) och äta god middag. Men icke, inte idag iallafall!

Ha en fortsatt härlig dag allesammans!

Tjingeling!

4 comments:

Madeleine said...

Woot!!! Grattis.

Trillingnöten said...

Yayayaya! Bra jobbat! Jag visste det!

Stef said...

Tack tjejer!

Camilla said...

Härligt!!
Stort grattis.

Kram