Pages

Thursday, October 14, 2010

Stressigt värre

Ni får ursäkta att det inte blir så mycket uppdaterande på bloggen just nu, vi håller på att skriva B-uppsats och det innebär en massa datorsittande och skrivande så när jag kommer hem så vill jag bara spy på datorn.....uppsatsen ska lämnas in preliminärt på Måndag för feedback! På något sätt känns det ändå bra att vi kommit hit, att man snart passerat en milstolpe till (första milstolpen var första praktiken enligt mig) i sin utbildning, då känns det verkligen att man går framåt!

Nåja, nu ska jag vara valp vakt tre nätter i rad, så nu packar jag väskan, Lucas får stanna kvar hos extraföräldrarna men det har han inget emot!

Tjingeling alla glada människor!

1 comments:

Trillingnöten said...

Åh, det där med B-uppsatser och sånt är nåt jag INTE saknar :) När man är klar vill man spy på det ämne man i början tyckte verkade väldigt intressant....man vill aldrig mer se eländet! Jag hoppas det går bra till slut. Skönt när det är över!