Pages

Monday, October 18, 2010

Hemmadag

Idag är jag ledig! Skönt! Jag ska handla lite och hämta hem Lucas.

Just nu skypar jag med storasyster och vi gnäller lite över hur trötta och slitna vi är och så har vi diskuterat pysselprojekt! Jag har en ide till mina julkort nu! :)

Igår föddes U's tvillingar Noah och Alicia! Stort grattis till den lilla familjen som nu består av två vuxna och tre vackra barn!

Och som jag sa på facebook, inom loppet av 12 dagar har fyra barn fötts i min vänskapskrets, Oktober är kärlekens månad!

Tjing alla glada!

2 comments:

Trillingnöten said...

Fyra barn! Det var inte illa pinkat du! Vad roligt det är med småttingar alltså...

♥ Pernill@ said...

Näää som jag skrev på fb.. Januari är kärlekens månad.. Det är ju då de tillverkas när de föds i oktober..
( säger hon med två oktober barn )