Pages

Sunday, October 10, 2010

........

Bästisen har åkt hem till Belgien nu :( Vi har haft jätteroligt. I fredags hade vi en av våra vinkvällar, det är sånna kvällar när det bara är hon och jag på min balkong med vin eller annan dryck och en massa skitsnack......fy fan vad roligt vi har....fy fan vad man mår dan efter.......men det var det värt....haha

Så var man bakis i lördags då, och sen passade vi hundvalp till G och J, vi kom hem vid 24.00.....hon packade klart och vi sov ända tills 04.00 då det var dags att köra henne till svågertorp....vilket resulterade i att jag även idag känner mig som om jag var bakis, fast jag inte är det....fan......

Men roligt har vi haft iallafall!

Tjingeling!

1 comments:

Trillingnöten said...

Härligt! Såna kvällar med vin och gött snack är de bästa!