Pages

Thursday, October 30, 2008

Jag är drabbad.....

Av Sterlings konkurs. Min resa till Bryssel i December ser nu väldigt "not-happening" ut. Just nu hoppas jag bara att jag får tillbaka mina pengar....hmm enda chansen för det är ju om banken kan fixa det. Igår satt jag hur länge som helst och fyllde i kortreklamationspapper (tack till Mys Morsa för all hjälp) ......*gråter en skvätt* Jaja, man får trösta sig med att det kunde varit värre, man kunde ju suttit i Bryssel just nu och försökt boka en ny hemresa. Över till roligare saker, jag har nu, mot alla odds, skaffat krukväxter!!! Woohoo, tre stycken, får se hur länge dom överlever. Dessutom har jag nu införskaffat en micro.....my life is complete! Nej inte riktigt men fan alltså, man lär sig verkligen att uppskatta micron när man inte har en. Hmm....alltså....jag tyckte min mamma var töntig när hon var lycklig över sin nya dammsugare...look at me now......FUCK! Hehe....

Denna är till Jules

8 comments:

Lisa said...

Helt otroligt att Sterling konkat. Dom var ju rätt stora. Tur att du åtminstone är hemma och inte sitter någonstans och vill åka hem. :/

Krukväxter ja...alla krukväxter dör här hemma förutom kaktusarna. ASG!

Kramis!

♥ Pernill@ said...

Hmmmm jag kanmycket väl förstå lyckan med en ny damsugare..
Och Micro.. Jaf använder den typ aldrig men när den gamla gick sönder var jag desperat innan jag köpte en ny !!!!!
Just då behövde jag den väldigt mycket !!!!
Det är lugnt om nån kommer och knackar på här.. Ingen vågar ens gå in i trädgården..... Vi har ju en gigantisk hund som går runt där... Bra tips pm man vill slippa försäljare...

Miss K said...

Ja man blir löjligt lycklig över saker man tar förgivet när man inte har dom. En nyttig läxa ibland :)
Det där med Sterling är ju trist, hoppas du får pengarna tillbaka i allafall.

Kram

Stef said...

liselott: Ja, jag är lessen i ögat nu. Men som sagt, det kunde varit värre. Hoppas jag har mer tur med krukväxterna :P

pernilla: Haha ja jag ska skaffa en stor rottweiler och ha här i min lilla etta!

miss k : Ja det blir man. Ja vi får hoppas på det bästa men det ser mörkt ut.

Jules said...

Stef :) Jag sitter med en kass Felia uppkoppling, kan inte se klippet just nu - återkommer senare - när jag har en bra och snabb uppkoppling.
Åh din stackare - hoppas du får igen pengarna av Sterling. Håller tummar & tår.
Kikar in senare, om det inte blir ikväll så kommer jag in imorron.
Kramisar i massor

Anonymous said...

Sterling! Konkat? Oj vad jag missar!!
SmåMyror har lov och jag har varken tittat på tv eller lyssnat på radio eller läst tidningen på nätet på hela veckan typ.
Hoppas du får igen dina pengar...

Jules said...

Stef, hoppas det kirrar sig med cashen från Sterling. *hålls i tumsi*
Åh jag som alltid flög med de till Alicante (fanns inte så mkt annat att välja på förutom de & SAS - men SAS är ju så snöjvens dyra och man vill ju inte betala hur mycket som helst för en flygstol)

Är helt övertyga att du kommer att få blommorna att överleva. Och jag förstår din lycka över micron. Jag blir glad över en flaska Ajax! Hahaha

Rara DU, Niger & tackar. Massor med kramar. *tack tack, det värmer*

Jill Wegerup said...

Det kunde vara värre för dig ja, men samtidigt är det tråkiga pengar rakt ut i intet. Hoppas verkligen då får igen dem.

Ska titta runt här på din blogg lite nu. =)