Pages

Tuesday, October 28, 2008

En helt vanlig dag....

Ja, såhär spännande kan det vara en tisdag. Jag ska käka frukost och sen är det plugg för hela slanten. Ikväll kommer det folk på middag och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska laga för någonting. Jag får la hitta på något.
Det inträffade en smärre katastrof imorse på bussen, batteriet i min ipod tog slut. Det betyder att man måste sitta och lyssna på en massa fjortisar snacka om deras "fylla" i helgen, hur många gånger dom spydde och vems bror dom hånglade med. God have mercy!
Alla i hela världen borde vara tvungna att gå en kurs i vett och etikett!! Kan man inte doppa folk i en balja med hyfs när dom föds?? Vanligt jävla "common sense" och en smula respekt hade inte skadat! Sådär ja, nu mår jag lite bättre.

2 comments:

The Hanssons said...

aj aj aj....en sådandär stef-emot-allt-dag idag. det blir bättre

kramis
mammis

Jules said...

Precis en balja med hyfs vore inte dumt. Satt också ofrivilligt och lyssnade på några fjortisar och där och då önskade jag att jag haft en fjärrkontroll så jag kunde zappa bort dem till en annan planet. Gah!

Du kommer nog på nån maträtt som du kan bjussa på.

Kram