Pages

Wednesday, October 15, 2008

I challenge everyone!!!

10 Sätt att reta din omgivning

1. Fråga din arbetskamrater mystiska frågor, klottra ner deras svar i en anteckningsbok. Mumla nånting om "psykologiska profiler".

2. Fråga människor vilket kön dom är.

3. Förklara din lägenhet som en självständig stat och stämm grannen ovanför för att kränka ditt luftrum.

4. Försök att spela ouvertyren till Wilhelm Tell genom att trumma under hakan. När du närmar dig slutet säg: "nä... vänta, där blev det fel". Repetera.

5. Glöm poängen i en lång historia, men försäkra lyssnaren att den var "jätterolig".

6. Gå några steg bakom någon och spreja desinfektionsvätska på allt som han/hon rör vid.

7. Gå runt i en resturang och fråga gästerna om du kan få deras persilja

8. Gå till en poesi afton och och fråga varför inga dikter rimmar.

9. Göm mejeriprodukter på otillgängliga platser.

hehe.....

www.zkuttz.com

6 comments:

Myra said...

Hahaha. You go first!! ;)

The Hanssons said...

ser att du irriterar människor som du alltid gjort...det är ju en "vad stef gör" lista almost....just kidding. Hur hög var den där räkningen egentligen????jag blir ju lite nervös.
puss och kram

♥ Pernill@ said...

Jag testar direkt i morron..
Om du ser i tidningen i övermorgon
"trebarnsmamma brutalt nedslagen pg av irritation" så vet du att det är jag :-)

The Hanssons said...

har ändrat mitt skrivfel

puss
mammis

Jules said...

Hahaha
Ska testa det där :D
Ska börja med mannen i mitt liv - som redan tycker att jag är en pain in the ass...och sen ska jag fortsätta med alla som jag träffar på *s*

Kram

Miss K said...

Hehhe, jag är nog rätt bra på att vara irriterade utan någon lista ;) fråga min omgiving *s*