Pages

Tuesday, May 15, 2012

......vad?......

Sambon vill ha en tredje katt!!..........mind you vi bor i en etta med TVÅ katter redan! Nej nej och åter nej, han försöker fortfarande övertala mig, men jag sa större lägenhet innan en tredje katt, och hur i hela fridens namn ska vi lyckas hitta kattvakter till TRE katter! Nej nej nej, stopp stopp stopp! Jag älskar mina små pälsklädda varelser men någon måtta får det vara! Och vad i hela fridens namn har flugit i sambon? Har han trillat och slagit huvudet på jobb månne?!

Håhåjaja......

3 comments:

Josefine said...

Ni kan ta min! Jag börjar bli så irriterad på allt HÅR han släpper från sig. Hår ÖVERALLT! Stora vita tussar! Och lägger han sig på någonting är det hårtäckt efter en minut! Och den jäkeln envisas vid att ligga PÅ mitt TÄCKE nätterna igenom. Hela jag ser ju ut som en katt när jag vaknar!!

Varför har jag katt?

Trillingnöten said...

Eller så är han sugen på BARN!!! :)

Camilla said...

Ojojoj, om han börjar yra om fler katter så kan du tänka vad som kommer att hända när det kommer till barn;) Det lär nog blir en hel hög:)

Kram