Pages

Sunday, May 6, 2012

Fler frågor!

Madeleine har skickat tillbaka 11 frågor så här kommer en runda till! :)

1. Vart träffades du och din pojkvän/man/fästman?
Jag träffade R på en liten privat fest hos en av mina polare. Det var två veckor innan jag skulle flytta till sverige och var där för att umgås en sista gång med min kompis. Några andra var också bjudna och R var en av dom.

2. Nämn 3 känslor när du mötte din man/pojkvän för första gången?
Oj vad svår, eftersom jag inte alls var intresserad av att träffa någon just då eftersom jag skulle flytta så får jag säga: nyfikenhet, glädje och irritation (jag försökte mest förtränga och intala mig själv att det var bara att glömma, vad höll jag på med egentligen, jag skulle flytta ju, det var bara att lägga ner).

3.Nämn en minnsvärd semester tillsammans och vart var ni?
Resan till Belgien för bästisens bröllop! Världens finaste väder, underbart bröllop, idyll och massor av trevligt folk!

4. Sol/bad semester eller skidsemester?
Jag gillar båda skarpt men sol/bad semester är bäst!

5. 3 Saker som varit positiva med flytten/planerad flytt till USA?
Vädret är mycket bättre där
Större hus och billigare dessutom
Att folket där är så genomtrevliga! :) I love!

6. Om du fick byta yrke, vad skulle du jobba med då?
Om jag fick välja så skulle jag bli filmstjärna, men om jag ska vara mer realistisk så hade jag nog kunnat tänka mig att jobba på ett fancy kontor som receptionist, det verkar trevligt!

7. Nämn en för dig minnesvärd serie från 80-talet?
Hmmm nu föddes jag ju i slutet av 80-talet såatte det vet jag faktiskt inte! ;)

8. Favvosnack i USA vs Sverige?
Favvosnack i USA är helt klart Jelly Bellies, Favvosnack i Sverige är Marabou mjölkchoklad! :)

9. Hur ofta använder du skype?
Flera gånger om dagen, hela min familj bor utomlands och i olika länder så vi skypar med alla jämt och ständigt faktiskt! Det är lite av en katastrof om datorn lägger av här!

10. Vad gjorde dig glad senast?
Nu precis när R gjorde frukost till mig! :)

11. Mode eller egen stil?
Ojdå, jag är nog lite egen stil, för jag ser vissa grejer som är mode, så köper jag det och så lägger jag till något eget.....jag får säga egen stil! Typisk långa koftor och slim fit människa! :)

Nej nu måste jag ner i tvättstugan, vi ska tvätta och sen ska vi iväg med fotografen för lite pics! :)

Ha en fin söndag allesammans!

1 comments:

Madeleine i USA said...

Kul att få lära känna dig lite bättre.. :)