Pages

Friday, May 4, 2012

Fotoguru

Igår var det superfint väder ute! Helt underbart, jag greppade kameran och gav mig iväg till parken med bästisen, gudsonen och fotografen (som helst vill gå under Sensei :p)! Han har lovat mig att han ska ge mig fotolektioner vilket jag är jätteglad för, det har bara inte funnits tid, tills nu! Jag är så glad att han vill visa mig, tycker det är jätteroligt och jag skulle verkligen vilja bli bättre! :)  Insåg ganska snabbt vilken amatör man är, herregud! Efter ett par timmars fotande lyckade jag ta ett foto som han tyckte var hyffsat......hårt men rättvist! Fick många bra tips och ser fram emot nästa lektion! :)
Fick lära mig att soliga dagar som igår inte alls är jättebra när man ska träna sig på att fota! Lite molnigt är mycket bättre! Skuggor och sånt blir lite lättare att jobba med då!

Idag så ska skrivbordet väck och vi ska ärva en tv möbel av bästisen, en massa grejer ska till tippen och förhoppningsvis så ska den där förbaskade lådan komma nån gång! Dessutom måste jag skriva klart min inlämningsuppgift!

Tjingeling på er!

1 comments:

Madeleine i USA said...

Näst sista dagen på akuten..känns lite sorgligt, men det ska bli kul att få komma tillbaka till skolan och träffa alla igen.
Lycka till med din inlämningsuppg.