Pages

Monday, April 5, 2010

Påskhelgen

Har spenderats på praktik på sjukhuset. Det har varit väldigt givande och jag ser inte fram emot att sluta på ortopeden. Jag har lärt mig så otroligt mycket under dom här fem veckorna och träffat så många fina människor. Fredag blir min sista dag, sen är det lite prov och sånt och sen är det ny praktik på äldreboende.

Jag och Lucas har varit hemma hos extraföräldrarna ett par dagar nu, det är så mysigt att komma till ett stort fint hus och spendera några dagar med trädgård och trevliga middagar. Varken Lucas eller jag vill hem till lägenheten igen.

Idag var vi på stoff och stil och handlade tyger till babyquilten jag ska börja sy till en bekant snart. Det blir en filt i grönt,lila,blått och en beigevit historia, det kommer att bli så fint så fint så!!!!!

Nu ska jag se csi och sen blir det sängen, Imorgon har vi reflektionsmöte på sjukan, sen är det plugg och lite annat som gäller!

Tjing

2 comments:

♥ Pernill@ said...

Vad kul att du gillar praktiken..
Det är nog lite tråkigare på äldreboende....
Skönt att ni med haft en bra påsk...

Monika said...

Glöm inte att foto babyquilten, jag är jättenyfis:) Väskan som du sydde blev ju kanon!Kram