Pages

Monday, April 19, 2010

Hehe

Det var inte så kallt, dessutom var det rea överallt.

Superrea på dressman resulterade i att jag köpte en jacka, en skjorta, och en stickad tröja till älsklingen för 200 kr totalt. Något som annars hade kostat 1300 kr totalt enligt prislapparna, det är var jag kallar bra rea! Och skulle det vara så att han inte gillar det eller att det inte passar, så har jag tre bröder som alla ska fylla år i år också, fan varför ska alla fylla år varje år? himla onödigt, men iaf! Någon får grejerna!





Och Tulleman fick en ny leksak eftersom han dödat alla dom andra leksakerna. Hoppas denna håller ett tag!







Sluta nu mamma!

2 comments:

shirley´s Blogg said...

Kanon kap du gjorde med klädinköpet,, men de är ju inte smart att lägga upp de här för skulle darlingen inte passa kläderna så vet ju bröderna vad dom får i present ... hihihihi

kram Shirley

Stef said...

Asch shirley mina bröder vet inte ens att jag har en blogg! så det är lugnt...kram