Pages

Thursday, April 29, 2010

Jävla helvetes fucking skit!

Känsliga läsare varnas för grovt språk i detta inlägg......


Jävla helvetes satans jävlars fucking skit. Någon dum idiotjävel har stulit min andra cykel idag, mitt på ljusan dagen. Jag är så trött på alla jävla idioter som förstör, dom borde låsas in på livstid, varenda jävla idiot som stjäler!!! Nu skiter jag i om mitt språk ser illa ut, och jag skiter i vad folk tycker om fängelse för ungdomar. Jag är trött på att mina saker inte får vara ifred för att vi daltar med alla jävla kriminella, lås in dom jävlarna för alltid i en fängelsehåla någonstanns där dom kan ruttna!

Och till dig som stal min cykel idag, jag lovar dig din dumme jävel...att får jag någonsin syn på dig med min cykel så kommer du fan att ångra att du lever!!!!!! Det kan jag lova dig!!!!


Jag är så jävla förbannad!!!!!!

1 comments:

Trillingnöten said...

Oj! Jag förstår att du är arg! Jag håller verkligen med att vi behöver hårdare straff här i Sverige. Gärna tortyr också faktiskt. Eller bara låta dem ruttna bort som förr i tiden. Låter mycket bra! Jag ska skriva en motion till regeringen. Behöver du hjälp i att spöa den där tjuven så är det bara att (hoj)ta till!