Pages

Monday, January 5, 2009

Langt uppehall.



Vi dekorerade pepparkakshjartan till varandra.....hehe.....

Baka baka pepparkakor!!!


Julmarknad i Tyskland



Pa baten!



Men nu ar jag tillbaka! Har inte hunnit med nagot bloggande alls....for daligt. Min dator funkar fortfarande inte sa jag far passa pa att anvanda internet nar jag kan. Alsklingen aker hem ikvall sa just nu ar det lite lessamt. Han haller pa att packa och jag gar mest runt och gor ingenting....det ar liksom inte sarskilt roligt....ingen bra dag idag...har redan lipat flera ganger. Usch och tvi :(

Vi hade en jattetrevlig vistelse i Bryssel och nyars festen var helbra. Vi har turistat som bara den. Det var mycket kallt i Bryssel och annu kallare har nar vi kom hem. Dessutom sa har vi FORTFARANDE inget varm vatten i lagenheten, dom har BARA haft EN MANAD pa sig att fixa det. Sa jakla daligt!!!

Detta ar en snabb update....ska ata och mysa lite. Skriver mer sen nar jag har lipat klart!

Hej sa lange. Och tack till alla som skickade fina julhalsningar!!! Kram pa er!!










2 comments:

♥ Pernill@ said...

Skönt att du är tillbaka men jobbigt att älsklingen åker..
Hoppas han kommer snart igen..
Kramar

Jules said...

Åh så ledsamt att han åker hem. Hoppas ni ses snart igen och att din dator fixar till sig.
Nejmen - inget varmvatten än? Grr och morr - nu får de skärpa sig. Det är inte alls bra att bara ha kallvatten.
Massor med kramar