Pages

Friday, December 19, 2008

Jag ar sa glaaaaad!

Ja, skriver pa alsklingens dator sa det blir inga prickar och ringar over bokstaverna. Hinner inte med sa mycket bloggande just nu.....thihi. Vi har det sa mysigt sa mysigt sa. Jag jobbade natt igar natt, imorse kom han och hamtade mig pa jobbet, han hade med sig en bukett rosor. Vi gick hem och nar jag kom in genom dorren sa var dar roseblad strodda over golvet....jag skulle givetvis folja rosenbladen som gick ner till badrummet dar ett varmt bad stod och vantade pa mig. Han tande ljus och hade musik och jag lag och njot i badet hur lange som helst. Han ar for sot, min alskling. Han packade lunch till mig till jobbet haromdagen, forutom middag sa hade han gjort en liten fruktsalad till mig, och sa till efterratt sa hade han plockat ut mina favoritgodisar och skickat med nagra sadana som jag kunde snaska pa under mitt trakiga skift......ja vad ska man saga. Han ar for kar....sa snall och omtanksam och jag ar sa kar sa kar...... :)

Imorgon ska vi till Tyskland och Julmarknaden i Rostock med goda vanner. Efter det sa ar det julbak som galler pa sondag. Vi har lillebror har idag for han ska med till Tyskland imorgon. Men nu ska jag kila for vi ska ga pa bio med storasyster och lillasyster!!!

Toodles

7 comments:

♥ Pernill@ said...

Åhhhh underbart.....
Njut nu riktigt mycket !!!!
Släpp inte honom det säger jag bara !!!

Jules said...

Åååå!
Så härligt!
Honom håller du hårt i - fast på det bra sättet förstås. En riktig guldkille du har. Och han har en riktig guldtjej. Ni är med andra ord perfa för varandra.
Ha en alldeles, alldeles underbar helg.
Kram <3

Ullis said...

eh du..tror du inte rich kan ta sig ett snack med tias om romantik??? ;)

Jules said...

God Jul Goa Stef med pojkvän!
Kramar från Jules

Jules said...

Å dagarna gick och det blev kväll...och ingen Stef syntes på bloggen...jag anar att ni myser för fullt och det är så det ska va.
:)
Ville som önska Dig och din rara kille ett riktigt Gott Nytt År.
Ta väl hand om varandra.
<3 kramar

Lia said...

God fortsättning till både dig och din gulliga pojkvän! Hoppas ni får kul imorgon och kan fira in det nya året tillsammans! KRAM

Miss K said...

God fortsättning på nya året! Hoppas att du har haft en bra jul och nyår! kram