Pages

Tuesday, December 9, 2008

Recap

Ja det har varit så mycket så man har inte hunnit blogga alls, ska läsa lite bloggar sen, gotta catch up you know. Iallafall så har jag nu inhandlat julgran, en 150 centimeter söt liten sak, räcker alldeles ypperligt. Sen så käkade jag middag med Mys föräldrar och vi kollade på.....DANSBANDSKAMPEN! My var nämligen där. Det är såhär att My bor i Älvdalen, och vilket band i dansbandskampen kommer från Älvdalen?...Jo...Lars Kristers.....så därför var det rösttvång på just detta härliga, mycket udda band. Vi skulle bara våga inte rösta......! Självklart gick dom vidare, tack vare mina röster såklart...så hon var glad som en spelman och man är en bra kompis. Jag var noga med att tala om för henne att enda anledningen att jag röstade var för att vi är vänner. Hehe ;)

Lite fest sådär på lördagskvällen och på söndag morgon bar det av till Tyskland med jobb. Vi hade en mycket trevlig resa. Besökte julmarknaden i Lubeck och jag köpte en snygg mugg i form av en stövel. Sedan fortsatte vi mot hotellet. IFA är ett mycket trevligt hotell med urmumsig middag och god frukost. Efter rundtur på just detta hotell så åkte vi till Burg och gick i affärerna. Sen så var ju bordershoppen bara ett måste på vägen tillbaka till färjan. Kom hem trött men glad.

Jobbade idag, och vad kan man säga om det...inte mycket....hehe.....

Imorgon kommer Ullisen med sin lille pojke och Karin och fikar. Torsdag är det jobb som gäller och på fredag så kommer äntligen älsklingen hit! Hämtar honom på flygplatsen på morgonen. Weeeeiiiiii!!!

Alles for now!!

3 comments:

The Hanssons said...

jaaa...........idag var "älsklingen" här efter sin tenta och hämtade din bag som är fullproppad med dina grejer....stackarn att få asa på den över halva klotet....fniss. Jag sa att han kunde ju ta bort godnattteet eller äppleteet...eller hallonteet som jag tryckt ner....fniss x2. Men han sa att du nog ville ha det.Han ska trycka ner dina klänningar i sin väska och vad kul security kommer att ha när de går igenom hans väska då. Han är spänd och kan knappt vänta på att få ge sig iväg på torsdag. kram och puss
mammis

Stef said...

Nika: Haha dom kommer att tro att han är transvestit....ahahahhaaaaa det har jag inte ens tänkt på...naw...ja han vågar väl inte ta ut något ur väskan för han vet at vad han än tar ut så är det just det jag kommer att fråga om när han kommer hit haha.
Nu ses vi snart mamsi! Pussis

Jules said...

Förstår att du haft fullt upp!
Dansbandskampen - tokfnissar. Det är bra man ska hjälpa sina vänner med röster.
Kramkram