Pages

Monday, October 22, 2012

Mackor på en Måndag?!

Det har varit fullt ös medvetslös på jobb idag. Hade en riktigt effektiv dag! Var sedan på en liten utbildning på eftermiddagen, cyklade hem och där tog bensinen slut. Nu sitter jag här....dödstrött och funderar på om det är värt att sticka till affären för att kunna laga middag eller om man ska äta mackor resten av dagen. Fästemannen kommer aldrig att gå med på en smörgåsorgie! Never! Han är ingen smörgåsmänniska som jag är, tyvärr. Sorgligt men sant!

2 comments:

Josefine said...

Helt klart okej med mackor! Om det inte duger för honom kanske det funkar med gröt? Det brukar vi köra när jag inte orkar... =)

Min plats i solen said...

Här hemma har vi fastnat i sconesträsket. ;) Yngsta dottern hade för en tid sedan en läxa som innebar att de skulle baka scones och bjuda på te/kaffe. Det var så vansinnigt gott (och enkelt att göra enligt dottern) att det har blivit lite av söndagstradition här hemma. Scones till kvällsmat istället för lagad mat på söndagkvällarna.

Sköt om dig och tack för fina ord hos mig.

Kram Lotta