Pages

Wednesday, October 31, 2012

Hur lyckas man?

Ska gå en liten kurs i HLR utbildning på jobb. Fick en liten bok som man ska läsa innan samt en lapp med instruktioner om var man ska gå in på nätet för att göra provet innan kursen, dag och tid för kurstillfälle osv. Jag tror jag hade boken i ca två timmar innan jag lyckades göra av med den. På fullaste allvar, den är puts väck! Borta! Gone! Jag har inte den blekaste aning om var den är, jag har letat på jobb och hemma, den finns inte någonstans! Är det inte sjukt?! Hur lyckas man! Jag fick ju erkänna på jobb idag att jag råkat slarva bort den och det tyckte ju dom var jättekul....not! Åhh vad jag blir irriterad på mig själv. Jag tog den ur mitt fack och la fram den just för att jag skulle komma ihåg att ta hem den och läsa, sen vet jag inte vad som hände, tog jag med den hem eller inte? Var la jag den? Har jag råkat slänga den tillsammans med en hög post? VAR ÄR BOKEN?!

Hur lyckas man, på några timmar?!

0 comments: