Pages

Thursday, January 28, 2010

Slaskig Torsdag

Det var riktigt slaskigt ute idag! Tur att jag hade stövlar på mig när jag gick till skolan för jag trapade i några rejäla pölar! Föreläsningen handlade om hjärtsvikt och var mycket intressant! Det var urfint väder idag, strålande sol och inte så blåsigt vilket är ovanligt här!

På vägen hem passade jag på att handla kattmat och hittade äntligen en täckt kattlåda till ett rimligt pris, så jag slog till och kånkade hem skiten! Lucas tyckte det var urspännande när jag monterade ihop lådan och så fort jag hade satt på luckan började han putta på den! Han är så duktigt och smart, så fort jag hade fyllt den med sand och satt den i badrummet puttade han på luckan och hoppade in! Min katt är så duktig!!!!! Nu kanske jag slipper kattsand i hela badrummet!!

Det blev en enkel middag med morötter, paprika och lök i en grädd och söt soja sås med ris...simple and delish!

Tjing!

0 comments: