Pages

Saturday, December 8, 2012

Dag 7: Berätta om ett favoritfoto

Jag älskar det här med foton! Det är roligt att fixa och trixa med dom. Man kan ta bilder av precis allt! Så många ögonblick man kan fånga, som man sen kan se tillbaka på, skratta eller gråta åt. Hur många har inte suttit med sina gamla klasskompisar och tittat på foton från när man var liten?! Förfärats över vilka kläder man hade och att mamma klippte den där gräsliga frisyren på en! Haha underbart! Det är underbart med bilder och film! Men över till dagens uppgift. Ett favoritfoto just nu får jag väl säga är det här:


Inte för att det är en fantastisk bild, och inte för att jag ser exceptionellt bra ut på den. Utan för att det fångar ett ögonblick när jag lyckades göra något jag aldrig gjort förut, och jag var överlycklig! Detta var första gången vi var iväg och surfade. Innan detta  visste jag inte ens att man kunde surfa i sverige, men det kan man minsann! Så, för tillfället, ett av mina favoritfoton.

0 comments: