Pages

Friday, December 7, 2012

Dag 6 Berätta om bloggar du läser

Även fast jag själv blivit lite sämre på att blogga med någon reda så finns det en del bloggar jag följer aktivt hela tiden. Bland annat Sitting in a rainbow som min käraste bästa vän och granne är författare till. Där skriver hon om livet i allmänhet, om att vara mamma, student, fru och en massa annat! Sen följer jag Min Amerikanska Resa som handlar om långdistansförhållande och en framtida flytt till USA för kärleken! Underbart att följa denna kvinnas resa! Sen läser jag alltid Trillingnöten som skriver om att flytta till USA, jobba som lärare och mycket mer. Hennes inlägg är helt hysteriskt roliga! Vilken humor tjejen har!

Det är bara ett par stycken av alla bloggar jag läser. Men dom är superbra och roliga att följa!

Tjingeling!

2 comments:

Madeleine i USA said...

Vad fint presenterat..tack snälla vad glad jag blir :) Och rörd för den delen!!

Ha en bra fredag!

Trillingnöten said...

Åhh, nu gjorde du min fredag! Så fint skrivet! Och nu får jag ju värsta pressen på mig att leverera roliga inlägg...! Hahaha