Pages

Wednesday, June 15, 2011

En liten snabb uppdatering!

Idag är det den 15 Juni och tiden bara flyger iväg! 

Såhär ser läget ut just nu: Jag klarade min sista tenta för året och är därmed helt skolledig hela sommaren! :) Det tackar vi vår lyckliga stjärna för. Jag är på min andra och sista vecka av upplärning på jobbet, det är mycket att ta in och högt tempo, men ack så roligt! Jag trivs jättebra! :) Mamma och familjen kommer för att stanna i en hel månad på söndag! :) Jag har min allra första betalda semesterdag någonsin på måndag! Vi är även mycket glada över att R äntligen har fått ett sommarjobb som kombineras med skolan, där han jobbar tre dagar i veckan och går i skolan två dagar!!!! Äntligen ett litet break för honom! :) Sist men inte minst är vi mycket glada över att Lucas inte har käkat upp vår muterade basilika utan att vi får lov att ha den ifred (alla andra växter har blivit mördade av svarta faran). Vi sådde lite basilika för ett tag sen, och nu har vi monster basilika! Vi har konstaterat dock att vi skulle sått mer frön! Men det får bli nästa gång! 

Så ser läget ut just nu! Hoppas att ni alla har en fin sommar hittills! 

Tjingeling

2 comments:

Madeleine i USA said...

Grattis till att ha klarat tentan!! Måste kännas underbart.
Hoppas att du får en bra sommar med jobb och med kärleken :)

Trillingnöten said...

Wow! Skönt och härligt! Längtar själv! Vad kul att R fått jobb också!