Pages

Friday, August 6, 2010

Wedding bells are ringing!

Men inte för mig haha... :)

Ska strax hoppa i säng, bröllop imorgon!!! Idag har jag och L inhandlat viktiga saker såsom kläder och skor till bröllopet och sånt.....puh, det är inte det lättaste att välja vad man ska ha på sig!

För en liten stund sen hade jag äran att få ett kvällsbesök av självaste brudparet,
som trötta ringde på min dörr med en kartong kattsand och bad om en kopp te.

Det ska bli så roligt imorgon! :) Jag är döds spänd på hennes klänning och dom kommer att vara så fina så och vi ska ha så roligt! :)

Nej, nu är det dags för mig att säga godnatt, Lucas sussar redan sött och det kommer att bli en lång dag imorgon!

Tjing

1 comments:

Trillingnöten said...

Bröllop är ju fantastiskt! Lyckos dig som får gå :) Ha det underbart idag!