Pages

Monday, August 30, 2010

Hmmmmm

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om min första skoldag. Jag var supertaggad imorse, tills vår lärare började prata. Min hjärna somnade efter fem minuter.
En massa snack om mycket lite och killen var inte speciellt organiserad heller.

Anyways, första uppgiften är ett grupparbete, ska redovisas på Måndag. Muntlig redovisning, jag skrattade hela vägen hem....not. Varför tycker man att detta är ett bra lärosätt? Det är inget mer än pest och pina, ren terror för många. Jag skriver hellre några sidor om ämnet. Varför tvingar man folk som inte vill att stå och tala inför stora grupper? På ren jävelskap eller? Jag börjar nästan tro det!

Blä!

2 comments:

♥ Pernill@ said...

Nää jag fattar inte det heller man lär sig inte ett dugg av vad de andra redovisar för man orkar typ lyssna i fem sekunder....
Man lär sig bara sitt eget..
Näää fy skriftliga redovisningar är bättre tycker jag och att man kan få läsa in sig på de andras ämnen....
Hoppas det blir bättre iallafall...

Trillingnöten said...

Nej, jag orkar heller inte lyssna på mina klasskamrater. Och inte behöver man öva på muntligt framträdande heller. Är man tvungen att göra sånt i framtiden, ja då klarar man nog av det i vilket fall som helst!