Pages

Monday, June 7, 2010

Så kan det gå...

Idag skulle jag på introduktionsdag på jobb, jag trodde det började 14,00...det började 08,00. Ojsan, det blev lite fel där. Naturligtvis blev det jobbigt och jag jagade upp mig som attans. Men nu är det ordnat och jag ska gå nästa Måndag istället.

För övrigt så var det nog bra att det blev som det blev för senare på förmiddagen började jag må dåligt och det ledde till huvudet i toaletten om man säger så, mindre trevligt...så nu har jag tagit det lugnt och hoppas att det inte är någon allvarligt sjukdom... ;)

Nu ska jag försöka äta något och se om det slinker ner.

Haj

1 comments:

Trillingnöten said...

Yikes! Det är himla jobbigt när det blir så! Man försöker vara så ordentlig hela tiden och sen kommer man 6 timmar försent! Typiskt :) Vilken tur att det gick att ordna!

SV: Jo, jag är i Sverige än så länge. Vi flyttar tillbaka till New York nästa sommar när vi sparat ihop lite pengar och fixat mitt Green Card (Har hört att det är lättare att komma in och stanna i landet då. Om man inte vill bli jagad och utslängd :p). Men i sommar åker vi på semester till NY i alla fall...fem veckor. Mums :9