Pages

Tuesday, April 21, 2009

Mat och en promenix

Det blev hamburgare och muffins hos lillasyster. Mumsigt, jag tackar så mycket för middagen! Sen blev det en låååång promenad med storasyster! Jag tackar så mycket för sällskapet!

Jag skulle tvätta imorgon men eftersom det dök upp jobb så blir det inget med det, tyvärr tyvärr det får vänta till fredag. Det betyder att min soffa och mina pallar får stå nakna några dagar till!

Nu ska jag sooooova så man är pigg och utvilad till jobb imorgon....HAHA vilket skämt...vem fanken är pigg och utvilad 05.00?? Inte jag iaf!

Tjingeling

3 comments:

Windsor Castle said...

ja men jag är ju vaken varje morgon kl 5

Monika said...

Lyssna inte på Windsor Castle, se hur hon blev*ASG* hon har till och med glömt hur man hånglar, fyyy vilken skam!
Jag skickar medlidande till dig, usch kl 05.00 detta är snudd på "pervo" vetja.
Kram på dig din stackare

my said...

Helu din insomniac! saknar dig! Hoppas du har det bra på jobb idag iaf. pusspuss