Pages

Tuesday, April 21, 2009

Lite bloggtorka

Idag blir det fika med vänninan och hennes lille grabb. Ska bli jättekul att se dom igen! Jag har städat städat städat! Idag blir det att ta itu med badrummet, imorgon blir det garderoberna!

Det fina vädret håller i sig, peppar peppar.....

Lite bloggtorka just nu, det är inte mycket som händer. Bästisen har åkt hem så nu är det tillbaka till "as it was before". Kommer att sakna henne. Men hon kommer hem snart igen så! Nog ska jag överleva.

Jet laggen gav mig rejält med stryk, tog mig lite över en vecka att fixa tillbaka det där med tiden, men nu är jag på svensk tid igen....tror jag...hmmm....

Skulle behöva köra en runda till tippen och slänga ut en massa skräp, förrådet i källaren skulle behöva rensas ut men det får vänta lite till.

Älsklingen har en jobbintervju idag så jag väntar spänt på att höra hur det gick!

Nej nu ska jag städa lite till, har ett möte på socialförvaltningen lite senare, försöker få så mycket gjort som möjligt innan.

Tjingeling

1 comments:

Myra said...

Man får lite bloggtorka då vårväder och annat tar över. Inget konstigt med det.
Och helt egoistiskt passar det mig bra, för då hinner jag med, då jag själv ligger lite lågt just nu. ;)