Pages

Sunday, November 23, 2008

Uscheliusch......

"Håll dig frisk"...sa mamma. Ja det gick inte så bra. Mitt mirakel medel funkade inte så länge. Tyvärr så blev det värre och jag har hostat upp nästan alla mina inre organ. Det känns som att jag går omkring med en elefant på bröstkorgen, inte roligt. :( Och jag som gjorde allt rätt, tog det lugnt, stannade hemma, drack mycket vatten...då kunde man lika gärna varit ute på raj raj...eller nä, för det orkade jag inte. Idag är det inte mycket bättre men jag fick vackert släpa mig ur sängen och asa mig till jobb, för det fanns ingen som kunde ta mitt pass......bläääää rent ut sagt. Alexandra gav mig vicks som man ska smörja sig med när man går och lägger sig, haha....man luktar som en stor burk tigerbalsam, men det hjälpte iaf!

Nu får man bara hoppas att dagen går fort så man kan komma hem och lägga sig. Nån gång ska väl denna jädra förkylning ge med sig.

3 comments:

Jules said...

Åh fy din stackare :(
Beemar över massor med krya på dej kramisar.
Hoppas dagen går fort nu.

Miss K said...

Krya på dig! Kram

Anonymous said...

LillMyras mirakelmeducin stavas G L A S S.
Man behöver visst fasligt mycket av den, men då funkar den bra. Säger hon. :D