Pages

Sunday, November 9, 2008

Check-in Zaaazzznitz guten morgen!!!!!!!!!!!

Vrålade någon i radion så jag trodde öronen skulle trilla av, klockan 06.15....skrik lite till människa..dom hörde dig inte i Kina. Jag hoppade säkert två meter rakt upp i luften, mina papper flög all världens väg och mitt liv har kortats ner med minst 3 bingospelande år. Gaphalsen pladdrade på i 120 och jag begrep inte ett ord, när han var klar sa jag bara..."nä" och hoppades på det bästa. Det är så jag brukar göra när jag inte fattar...haha....det funkade för han sa inget mer...han tänkte nog att jag var helt blåst. Jag är omringad av gaphalsar :P Folk som känner ett behov av att skrika ut viktigt skvaller och diverse önskemål. Tyst för fan!

Har nu börjat inhandla julklappar, fyyyy faaeenn.....men i år är jag ute i god tid iallfall! Storasyster och jag tog en tur på stan igår och fikade och shoppade, det var ju rea på Gina, trevligt värre. Vi fick massor med motion,vi var så trötta efter allt spring så vi fick ta hissen, EN HEL trappa upp.....känns bra och nyttigt, vad som också känns bra och nyttigt är att vi tryckte i oss en hel påse godis när vi kom hem.... och jag tror bestämt det fanns chips med i bilden också. Jaja skit samma, gott var det!

Nu sitter man på jobb och ugglar, en söndag, roligare har man haft, men visserligen så har man haft tråkigare också så man ska kanske inte klaga.

Alles for now!

4 comments:

♥ Pernill@ said...

Hmmm chips har en tendens att falla in i bilden här med....

Jules said...

*stäng igen kakhålet* skulle nog jag ha skrikit om jag blev så abrupt uppväckt.

Vilken härlig shoppingdag ni hade :) Jag älskar REA. Det är masor av reor nu - kan bero på finanskrisen (?).
Chips och godis kan man aldrig få för mycket av och helst inte efter en hel dag på stan.
Hoppas du har en fin måndag
Kram

Lisa said...

Börjat inhandla julklappar!!? OMG, borde jag också göra...får ångest bara jag tänker på att julklappar måste inhandlas...

Chips är gott. Mums!

Kramis L

The Hanssons said...

vad har du köpt till mig?????hehe